2017. június 2., péntek

Ezer és egy év után

Sziasztok kedveskéim!
Gyors leszek.  Mai napig sokan látogattok ide hozzám,  ennek rettenetesen örülök.  Komolyan,  oda meg vissza vagyok,  hogy kommenteltek,  kerestek e-mailben,  akár facebookon is.  Ezt egyelőre nehéz feldolgozni,  tekintve,  hogy sokáig nem néztem ide fel és nem is gondoltam,  hogy ekkora az érdeklődés.  Köszönöm nektek,  mindig tudtam,  hogy remek közösség vagyunk mi. 
Most viszont nem visszatéréssel kecsegtetek nektek.  Tudjuk,  hogy az nem menne már ennyi év kihagyás után. 
Azonban itt elérhető vagyok ha olvasnátok tőlem : www.egynapmajd.blogspot.com Remélem találkozok majd régi olvasókkal. 
Ha kérdésed van azt itt teheted fel: www.ask.fm/tamesz
De facebookon is bátran írhattok,  ahogy eddig is.
Millió puszi és ölelés.
HeartBreaker 

2 megjegyzés:

  1. Basszus!! Már abba hagytál 2 db (és még ki tudja mennyit én csak ennyit vettem észre) történetet amik nagyon jók voltak..most meg mondod, hogy van egy új sztorid, de ott sincsen semmi. Na most mond meg nekem, HA te annyira szeretsz írni és ez akkora szenvedély számodra, akkor miért nem fejezed be amit elkezdtél?? Belekezdesz mindenbe és nem fejezed be. Na most aki ír egy könyvet az is befejezi és nem kezd bele újba és újba, amit ismét nem fejez be...minek írsz, ha nincs rendesen megírva? Ennek így nincs értelme. Gyűjtöd az olvasókat, akik megkedvelik az írásod és aztán csalódást okozol. Szerintem nagyon tehetséges vagy és imádtam a történeteidet, de ez most igy mi(?) Döntsd el mit akarsz.
    Én ezt nem bántásból írtam, mert nem ismerlek személyesen meg semmi, de légyszi gondolkozz már el ezen.

    VálaszTörlés
  2. Csak én vagyok az egyetlen, aki még várja az új részt? Egyszerűen zseniálisan írtad ezt a blogot úgy, ahogy a többit is. Szerintem megérné folytatni, hidd el, akik évekkel ezelőtt olvasták, biztos benéznének megint.

    VálaszTörlés